tisdag 7 februari 2012

Lite irriterad på KA3 IF

Jag är lite irriterad på KA3 IF.
Jag går varje dag på motionsspåret för att det är elljusspår där.
Bra när det är mörkt på kvällen och man slipper gå på vägen.
Men ikväll när jag kom dit så har de satt upp STOPP skylt och säger att det är bara för skidåkare.
VADÅ!!!!!
Kan man inte samsas och ha halva spåret var??
Jag vet att det är många som går där eller springer varje dag och nu får vi inte vara där längre.
Skäms på er!
Hur många av er som går där varje dag har skidor??
Nej kunde tänka mig det.
Jag struntar blankt i det hela och fortsätter att gå där.
Har aldrig gått i skidspåren och kommer aldrig göra det heller så jag förstör inget.
Jag går på sidan och pulsar i snön och då kan ingen säga till mig att jag inte får gå där.
Att gå i skogen är ju underbart och bara för att det är vinter så ska man inte bli förpassad till vägarna.
Nej KA3 IF se till att sammarbeta och gör spår på ena sidan så ska det bli toppen för alla.
 
Har duschat Vofflan ikväll så nu är hon ren och fin igen och förhoppningsvis utan tovor.
Hon gillar inte att bli borstad men hon har helt enkelt inget val.
Tur att hon inte är en utställningshund för det skulle hon inte gilla.
Har en katt som jag är irriterad på.
Sotis ska bara på Vofflans mat även fast han har mat i köket som är hans.Blir galen på honom, och tjock som en kastrull är han.
Nej nu ska jag se lite mer på tv sedan väntar sängen.
God natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar