onsdag 22 februari 2012

Tö ute

Nu är det tö ute med +5 och regn:(
Nu har jag varit hemma i 2 dagar och jag är totalt slut i kroppen.
Det här vädret gör mig tokig.
Synd om alla barn när snön försvinner och det är sportlov nästa vecka.

Igår var jag på handmottagningen och kollade fingret.
Nu är det läkt och jag har inget droppfinger längre :)
Men jag måste ha en dagskena i 2v till och 6v en nattskena.
Men det är det värt när det blir bra :)

I helgen som sagt va vi uppe i Eskilstuna för att hjälpa Sofie o Filip att flytta.
Jag kunde ju inte hjälpa till så mycket med tanke på min kropp men lite blev det i alla fall.
jag gjorde så gått jag kunde.
Vaknade varje morgon med migrän och jätte ont i kroppen.
Men jag ville inte säga så mycket till de andra hur jag mådde för det är fler som mådde dåligt.
Jag lever med det här dagligen och har gjort det nu i 12 år.
Man får helt enkelt ta det försiktigt annars får man bakslag direkt.

Jag har ju fått vara med min lilla prinsessa och se henne bada för första gången :)
Hon har badat i Leffes badbalja som han hade som liten bebis.
Tänk vilken bra kvalitet det va på saker förr ;)
Mila njöt och tyckte det va sååå skönt.
Sträckte ut sig och blev helt lugn och sedan när Sofie tog upp henne och torkade henne så somnade hon djupt i Sofies famn, Mys i stor bemärkelse.
 
 Vilken fin liten tös hon är.
Säg Hej till Mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar