söndag 26 februari 2012

Ligger i sängen och försöker att slappna av.
Therese åker till fastlandet i morgon för att träffa sjukgymnasten och sedan vidare till syrrorna.
Leffe och jag åker upp på onsdag för att fira Filip som fyller 25år fast det gör han ju redan på måndagen.
Men vi kommer lite efter.
Vi har lite att fixa här hemma först.
Ska besikta bilen mm.
Sedan på fredag drar vi till syrran för att sedan på lördagen skjutsa Therese till Gävle och hennes praktik.
Söndag kl.12 går båten hem igen så det blir inte så lång resa denna gång.

Therese planerar en utomlandsresa i april tillsammans med MIG!!
Wow så kul och skönt det ska bli.
Mor och Dotter resa.
Vi ska bara vila,sola och bara ta det lugnt.
Hon behöver det för sedan ska hon på en tuff behandling i 1 v som egentligen tar 2 v.
De kortar av den men med 2 behandlingar om dagen i stället.
Då får vi vara med henne och stötta allt vad vi kan.

Men på onsdag får jag träffa lilla prinsessan och mina älskade tjejer igen :)
Nu ska jag försöka sova.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar