tisdag 28 februari 2012

Har så ont :(

Inatt har jag inte sovit någonting :(
Gick och la mig 03.00 för att inte störa Leffe.
Leffe vakande av att jag vred och vände mig och stönade för jag hade så ont.
Då gick han snällt upp för att ge mig mina tabletter så jag ev skulle kunna somna en liten stund.
Då va kl.06.30.
Somnade en liten stund vid 8 tiden och låg hela fm och en bit in på em.
Leffe tog Vofflan så jag inte behövde gå ut.
När jag väl kom upp så hade jag så ont i bröstryggen/skulderbladet så jag knappt kunde andas.
Leffe försökte "knäcka" ryggen som vi fått råd av sjukgymnasten, men det gick inte.Den är helt enkelt för låst. Vill inte släppa.
Jag har fortfarande jätte ont.
Tog en prommis med hunden och Leffe men det släppte inte inte.
Nu sitter jag här med datorn i knät för det är det ända jag kan göra just nu.
Måste baka en chokladtårta till Filip som jag ska ha med mig i morgon.

Har en del att göra så jag hoppas att mina tabletter hjälper mig nu så jag kan göra allt.
Packa, baka, tvätta, laga mat se på hockey kl.19.
Ja jag har att göra.
SÅ snälla låt min bröstrygg vara!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar