tisdag 6 mars 2012

Dålig uppdatering jag vet.
men jag har varit och hälsat på mina nära och kära de sista dagarna.
Har haft det jätte mysigt med barnbarnet och alla andra.
Helgen va toppen med otroligt god mat hos syster yster och bad i tunna.
Leffe skjutsade upp Therese till Gävle i lördags medans jag stannade kvar hos syster.
Vi träffas så otroligt sällan och det är inte vad vi önskar.
På söndag morgon drog vi hem till ön igen och jag åkte på en ordentlig migrän :(
Höll i sig hela söndagen så jag sov mest i bilen och sedan i hytten.

Nu är jag själv hemma med alla djuren.
Får inte sova själv kan jag säga utan jag har 4 st som slåss om platsen i min säng.
Hahaha!!!

Therese och jag åker till Cypern på påsklovet :)
Ska bli såååå skönt!
En mor och dotter resa med bara massa sol och avslappning.


Ser mysigt ut eller hur?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar