tisdag 13 mars 2012

Vår i luften


Så skönt när vädret är på topp och man tror och hoppas att sommaren kommer snart.
En härlig promenad med Vofflan på Bungenäs i solen.
Blåste ganska mycket men värmen gjorde att det blev toppen :)

Idag kommer min Älskling hem  Jippiiii!
Ska se på hockey ikväll och hoppas att Brynäs slår Frölunda på bortais.
Nu tvättar jag som vanligt.
Försöker att få bort allt berg av tvätt och tvätta sådant som mattor, filtar mm som man inte tvättar så ofta.
Therese är ju inte hemma så tvättmaskinen är ju ledig ;)
Nej då gumman du tvättar inte så ofta men när du gör det så finns det ingen plats att för oss andra, hahaha!
Miss you girl!
Men på söndag hämtar vi dig och då ska du få världens längsta kram av mig.
Saknar att prata med dig om allt och ingenting.

På fredag åker jag och Leffe till tjejerna och ska krama Mila massor.
Nu har faktiskt Sofie och Nathalie fått lite konkurrens så det får de ta.
Men jag ska krama om er med som bara mamma kan göra.
Saknar er mycket ska ni veta.

Tänk vad lyckligt lottad jag är i livet som har en sådan underbar familj.
Älskar er massor!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar