lördag 31 mars 2012

Sitter här och ska bara skriva lite innan jag kryper ner i sängen för att sova.
Veckan har inte vari så jätte bra för min egen del.
Ont i kroppen är bara förnamnet med massor av migrän.
Skulle till min sjukgymnast i fredags men...han blev sjuk :(
Hade verkligen behövt komma dit.
Men jag hoppas att han är frisk på onsdag för då ska både jag och Therese dit.

Hockey!!!!!
Ja nu är det semifinal för Brynäs och de möter Färjestad.
Det står nu 2-1 i matcher för Brynäs och nästa match är i morgon på bortais.
Hoppas att de slår gnällgänget igen.

Therese är uppe hos syrrorna och kommer hem på måndag kväll.
Leffe har jag för mig själv men han åker i morgon igen :(

Snart är det Påsk och jag har inte gjort någonting.
Skulle behövt städat men som sagt jag har varit riktigt dålig denna vecka.
Vädret som har vänt om och det har kommit snö, varit kallt och blåsigt.
Inte kul och jag längtar sååå mycket till våran resa till Cypern.
Nästa måndag drar Therese och jag 1 vecka :)
Underbart!!!!
Ska bara sola,vila och bara mysa vi 2:)
 
Snart kommer min lilla prinsessa hem till mormor:)
Ja och Sofie och Filip med förstås hahaha.
Fira Therese får vi göra på påskafton här hemma för vi är ju borta när hon fyller.
 
Nu säger jag 
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar