lördag 17 mars 2012

Underbar helg




Denna helg har varit helt underbar.
Träffat mina älsklingar och att få se sitt barnbarn är ju toppen.
Oj vad tiden gått fort.
5 v är det nu sedan prinsessan kom :)
Vilket litet charmtroll hon är.
Jag är så lycklig som får vara med om det här, att vara Mormor är ju helt fantastiskt.
Sofie och Filip är så otroligt fina föräldrar <3

Vet att det blir mycket om Prinsessan min men jag älskar mina tjejer precis lika mycket och nu har jag 4 st haha.

Bästa em på länge har det varit med.
Brynäs slog Frölunda borta med HELA 5-0 Tjohooo!!!
Sååå underbart kan jag säga.
Nu kan de avgöra om de vill på måndag och bli klara för semi.
Vore ju helt underbart.
Så HEJA Brynäs!!!!

I morgon åker vi och hämtar Therese hemma hos Järnkroks.
Nu har hon varit där i 2v och jag längtar efter henne mycket :)
Så det är dags för mig att säga 
God Natt mina älskade vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar