onsdag 14 mars 2012

Kristaller

Nu är de hemska kristallerna tillbaka :(
Idag har det varit superjobbigt.
Tur att jag har Leffe hemma nu.
Gick in i duschen och där fick jag lov att hålla i mig så jag inte skulle ramla ihop :(
Har inte kunnat varit ute idag på grund av allt det här.
Jag som ville gå på prommis med min älskling och vofflan.
Men jag hoppas att det inte blir värre annars måste jag åka in till öron så det får "ruska om mig"

I morgon ska vi lämna in bilen på service och sedan besikta den.
Leffe kommer att vara i stan hela fm stackarn.

På kvällen så är det hockey och jag är sååå avundsjuk på Therese som får se matchen på plats.
Heja Brynäs och se till att vinna i morgon.

Nu ska jag försöka sova om nu Lisa låter mig göra det :(
Therese katt är inte kul på nätterna kan jag tala om.

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar