söndag 11 september 2011

yrsel

Nu är yrseln tillbaka ordentligt igen :(
Blir tokig att det inte blir bra.
Känner mig febrig också men det hör fibron till.
Ser inte fram emot höst och vinter.
Vill ha värme och stabilt väder.
Idag har jag i alla fall klippt lite till av gräsmattan men orkade inte göra klart.
Får så ont i mina händer och hela kroppen:(
När jag var ute med Vofflis så gick jag till vårat svampställe och plockade lite.
Kan inte plocka så länge men det blev lite i påsen;)
Finns så mycket att plocka och idag stod jag bara på ett område som va lika stort som vårat köksbord.
Får väl plocka lite varje dag om jag kan.

Har pratat med min älskling i kväll och nu kommer det inte bli så mycket mer av den varan.
Han drar nu ut på övningen och vi vet inte när han kan höra av sig nästa gång:(
Therese ska till skolan i morgon och sedan tar hon båten upp till Sthlm för att sedan på tisdag vara hos sin sjukgymnast.
Mycket flängande blir det varje vecka och dyrt blir det också.
Men vi får ta det och se det som en positiv sak att hon blir bättre.
Hon kommer att bo hos John och Carine.
Jätte snällt att hon får bo där så mycket.
Vi har ju inte så många hon kan bo hos så det är tur att vi fått en så bra kontakt med dom.
Tack snälla gulliga ni!Ni är guld värda för oss <3

Nu ska jag försöka sova och hoppas att yrseln slutar någon gång.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar