torsdag 15 september 2011

Bättre humör

Idag har det varit en lite bättre dag.
Kanske inte med värken men med humöret.
Jag måste få bli deppig och gråta av mig.
jag gör alltid det den här tiden varje år.
Man glömmer bort hur man kommer må efter en bra sommar.
Men det är bara så, Jag måste få skriva av mig hur jag mår för man måste få ut det.
Alla behöver inte veta, men de ser sällan mig när det är som jobbigast.

Tack Nathalie för att du ringer mig när du är på väg från jobbet :)
Alltid lika kul att bara få prata om alla möjliga saker.
Du får mig Glad:)

Pratade med Leffe en stund på kvällen.
Han är lika gullig som vanligt.
Så skönt att bara få prata av sig om ditt och datt.

Brynäs hade sin 1a bortamatch idag och de förlorade på straffar med 3-2 mot Linköping.
Men jag är inte alls ledsen för det, bara på domarna som va precis urusla för båda lagen.
Imponerad av de nya spelarna och att de äntligen spelar som ett lag igen.
På lördag är det hemmamatch mot HV så då håller vi tummarna att vi vinner.
Hade planerat att åka och se den matchen men det blev inte så denna gång.
Får se den på TV i stället.
Vi har ju alla hockey kanaler som tur är.
 
Nu säger jag god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar