måndag 12 september 2011

Usch!

Usch och fy för denna dag.
Har sådan yrsel och värken tar kål på mig.
Sedan upp på allt så har Vofflan fått blod i avföringen.
Men jag har ringt vetrinären och de sa att jag skulle avvakta till i morgon.
Hon mår inte dåligt och det är full fart på henne.
Kanske bara ett brustet blodkärl.
Men jag lovar att jag har koll på henne.
Hon är ju mitt allt denna underbara hund.

Ikväll ska Therese och jag äta kräftor till middag, mums!
har ett stort paket i frysen som vi tog upp.
Måste få unna oss lite gott när vi mår dåligt.
Therese åker inte till Sthlm ikväll för sprutan har inte hunnit värka ännu och de kan inte göra en utvärdering av den ännu.
Får bli nästa vecka i stället.
Nu ska jag åka till affären och handla de vi behöver.
Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar