onsdag 28 september 2011

Denna dagen ett liv....

Idag har det varit en riktigt skit dag för mig.
Vaknade med en riktigt hemsk migrän och yrseln va tillbaka igen.
Men jag gick upp och tog mina tabletter och sedan en promenad med Vofflan.
Fick ha på mig solglasögonen för migränens skull och fåglarna kvittra så fint.
Men tyckte jag om det? nej de sjöng alldeles för högt idag tyvärr.
Men jag tog bara en kort promenad med henne för huvudet klarade inte mer.
Kom hem och tog det bara lugnt hela em.
Som tur va gick migränen bort och jag kunde bli som en normal människa igen.
Leffe jobbade extra på färjan idag för det va någon som va sjuk.
Men i morgon är han ledig och då ska resten av gräsmattan klippas och förhoppningsvis lite mer svampplockning.
Jag ska åka in till stan och handla lite på em och då kan Therese åka med mig hem.
Hon ska jobba i morgon kväll så det passar ju bra.

Nu ska jag ta mig till sängen och krypa ner hos min älskade man ;)
Man är ju inte så bortskämd att ha honom hemma så ofta.
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar