onsdag 14 september 2011

Tårar

 
Tårarna trillar på min kind:(
Tänker på hur bra jag haft denna sommar och nu vet jag hur allt kommer att vara ett helt år igen.
Vet inte hur jag ska orka ska jag säga.
Har inte sovit på hela natten men lyckades somna lite vid 6 tiden och några timmar innan jag skulle ut med Vofflan.
Tur att hon är en hund som inte behöver gå ut tidigt på morgonen.
Hon vill verkligen inte upp innan 10.
 
Nu ska jag snart köra Therese till stan för att hon ska rädda en tjejs hår.

2 kommentarer:

  1. nu tänker du postivit! Inga dumma tankar mer! Du vet ju att du ska bli mormor om 140 dagar! :D Så du har massor att se fram emot! Bara bra tankar nu, träng bort alla dumma tankar! Annars ringer du mig så får ajg dig på andra tankar ska du se ;)
    älskar dig!!!
    puss!!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman!
    Ja jag ser fram emot att bli mormor:)
    Men jag kommer kanske inte kunna göra allt som jag vill med lilla plutt.
    Men jag lovar jag ska läsa mycket för den lille och sjunga. Skönt att höra att man har så älskade barn.
    Puss på dig

    SvaraRadera