onsdag 7 september 2011

Depp depp och åter depp


Ja Nu är det Depp på högsta nivå :(
Värken i min kropp blir bara värre för varje dag och jag säger varje höst : Hur ska jag orka en vinter till?
Sommaren har varit helt underbar för min egen del.
Men nu när orken,tröttheten och den fruktansvärda värken sätter i då är det för jobbigt.
Bröt totalt ihop efter jag pratade med Leffe på telefon.
Therese kom och tog hand om mig och gav mig en härlig kram <3
Hon är mitt stora stöd när jag är själv.
Tur att hon bor hemma.
Skoja med henne om att hon får inte flytta hemifrån så länge Leffe jobbar på fastlandet.
Hon skratta och sa att då kommer jag aldrig kunna flytta!
Hahaha JA så får det bli...... skoja gumman!
Men du är bäst när det gäller att trösta och få en att skratta igen.
Älskar dig!

Så måste jag säga att den hemska flygolyckan i ryssland idag med att Stefan Liv omkom är fruktansvärt.
Ett helt hockeylag som är borta.
R.I.P Stefan och jag tänker på din familj i deras stora sorg

Nu ska jag dricka te som Therese fixat och sedan ska jag hoppa in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar