måndag 5 september 2011

längtan kommer bli svår denna gång

Nu har min älskade man åkt iväg igen.
Vi har haft en mysig helg tillsammans.
Varit på promenad,plockat svamp,ätit kräftor och druckit en god champagne som Leffe fick av sin chef i födelsedagspresent.
Skönt och bara avslappnat.
Nu ska han vara borta i hela 3v och det känns inte skoj:(
Kommer sakna honom som en tok <3

Nu har Therese kommit hem så jag behöver i alla fall inte vara ensam.
Hon har varit i storstaden över helgen.
Tyvärr så är hon inte så rolig nu;)Haha skämta bara men hon har faktiskt ingen röst.
Så då är det inte så kul att bara prata själv och hon bara nickar.
Hoppas att det blir bättre snart annars får väl jag ringa läkaren för det kan ju inte hon göra.
Har försökt att få tag på billiga biljetter till Brynäs 1a hemmamatch men det går inte så bra för mig.
Vill så gärna träffa min älskade syster men hon ska bort den helgen,visserligen ska hon se matchen men de ska ut och äta med sönerna också.
Då blir det inte så mycket tid vi kan få tillsammans så jag känner att det är lite onödigt att åka och betala så mycket för resa och biljetter när man ändå inte kan få träffas.
Så jag får nog tänka om och titta på en annan match längre fram.
I kväll började det regna som bara den.
Jag har mått skit i helgen i kroppen så nu förstår jag varför.
Leffe sa till mig Men det är ju fint väder!
Ja jag vet kan inte förstå det.
Men nu vet jag.
Varför ska hösten komma sååå fort?
Vill inte! Vill ha sommar och sol och massor av värme.
Jag får hoppas att man vinner pengar så man kan åka bort någon vecka eller så.
Hoppas kan man alltid!
Sov gott mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar