torsdag 29 september 2011

imponerad

Jag är så otroligt djupt imponerad av min älskade dotter Therese.
ikväll gjorde vi några övningar tillsammans som hon ska göra för ryggen och jag behöver göra dem med.
Jag har nog aldrig lidit så mycket under tiden vi gjorde dom, usch vad det gjorde ont.
Det här gör hon själv varje dag och jag säger bara:
DU är helt fantastisk som orkar och dessutom gör det.

Att äntligen få en diagnos och tyvärr så kommer det från mig:( sorry!
Segmentell rörelsesmärta.
Men nu när vi vet är det ju mycket lättare.
Hade hon varit i min ålder hade hon blivit stelopererad men hon är dock bara 18 år så det väntar man med och försöker göra andra saker.
Tänk att det skulle ta mer än 2 1/2 år för att man skulle komma fram till det.
Men det är en lång väg att gå och därför har jag bestämt att hon och jag får göra övningarna tillsammans så vi kan pusha varandra, Vad säger du om det älskling?
Det här är bra för mig för jag har börjat få ont i ryggen igen så nu ska det tränas.

Något helt annat!
Leffe och jag va ute och plockade 10 liter kantareller på dagen.
Men nu va det sista gången för de börjar bli väldigt torra.
Satt i nästan 3 timmar och rensade och det är inte kul.
I morgon får jag fixa resten med att förvälla och frysa in.
Nu har vi massor av svamp så vi klarar oss ett tag ;)
 
Nu är jag helt slut i kroppen och ska försöka sova lite.
Leffe börjar jobba kl.03.00  pust!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar