fredag 23 september 2011

Älsklingen kommer hem

I natt kommer min älskling hem :)
De här 3 veckorna har gått fort som tur är men det har varit jobbigt.
Men nu ska han vara ledig i 1v så vi kan bara mysa tillsammans.
 
Idag har vi firat morfar med tårta och present.
Han fick en skohylla som han behöver.

I morgon hoppas jag att vi kan ut i skogen och plocka all svamp som finns.
Det är ju hur mycket som helst i skogen.
Jag bara älskar svamp och jag vill ha så mycket som möjligt i frysen.
Men ryggen sätter käppar i hjulet för mig just nu:(
Hoppas bara att det inte blir långvarigt  så det är något mer fel i ryggen:(
Vill inte gå igenom en operation till.
Nu får det räcka med otur tycker jag.

Just nu längtar jag bara att få åka bort och bara få ta det lugnt.
Kanske solsemester men det har vi inte råd med.
Så en Finlands kryssning är nog det billigare varianten.
Äta gott, dansa och bara ha det mysigt.
Vi får se.

Det händer så mycket i oktober så jag vet inte hur allt ska lösa sig.
Jag ska på MR för öronen(kristallsjukan) och sedan ska jag få 3 behandlingar för min fibromyalgi.
Så håll nu alla tummar ni kan att jag får hjälp.

Nu ska jag se vidare på Criminal minds mitt favorit program

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar