torsdag 8 september 2011

Balanstest

Idag har jag varit inne på öron och gjort ett balans test.
Lite läskigt men det gick bra.
Fick ha en mask över ögonen så allt va svart.
Sedan skulle jag följa en prick med ögonen.
Efter det så sprutade de in 33 gradigt vatten i öronen och då fick jag en ordentlig yrsel.
Sedan blev det 44 gradigt vatten och det slutade på samma vis med yrsel.
Men allt gick bra och jag va tydligen en bra patient.
Nu väntar en MR på öronen så vi får se när det blir.
Kan ju ta ett bra tag innan man får en tid dit tyvärr.
Men de tror i alla fall att det är kristallsjukan.

Just nu ligger både Vofflan och Sally brevid mig och ingen vill vika sin plats för den andra.
Sally började tvätta Vofflan på öronen hahaha.
En renligare katt får man leta efter.
Nu ska jag dö i soffan en stund innan vi ska ut Vofflan och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar