onsdag 30 oktober 2013

onsdag

Dålig uppdatering jag vet.
Men har haft lite annat för mig de senaste dagarna.
Nu är min Älskling Therese hemma och det packas,tvättas,rensas mm.
Jag är även hundvakt åt Idun då Nathalie o Alex är i Indien med Alex familj.
Det har gått jätte bra hitintills.
Till och med har alla katter vågat sig hem nu ;)
Haft en jätte mysig promenad ute i skogen och vi hade sällskap av Kristina och Yoda.
Idun och Yoda sprang och jagade varandra så mycket att tungorna hängde nere i knävecken nästan hahaha.
Vofflan försökte hänga på lite men de va nog lite för vilda för henne så hon gick mest med mig.
Sprang lite efter dem men som sagt det gick lite fort ibland.
Idag har jag tvättat som en galning och ska fortsätta i morgon med.
Men.... det kommer bli väldigt intressant hur Therese och jag ska få upp hennes säng på taket då den väger bly.
Jaja hon får väl ringa nån killkompis annars.
Allt ska packas in i bilarna i morgon för vi åker på fredag morgon.
Ja herre gud, vet inte hur vi ska få plats med allt bara.
Jag får väl annars ta med mig de som inte får plats då jag ska åka upp och lämna Idun.

Har känt mig väldigt konstig idag, mer än vanligt ;)
Pulsen har rusat upp och jag har varit helt slut så fort jag gjort något.
Fick svaret senare på kvällen då jag testade att ta tempen.
FEBER :( och även fast jag har massa värktabletter i kroppen.
Har inte tid med detta.

På söndag ska jag på konsert och se Bruno Mars med Therese,Sofie och Filip.
Nathalie o Alex skulle ha gått med men de åkte till Indien för att fira Evas födelsedag.
Vi har en till biljett som Sara skulle ha haft men tyvärr kunde hon inte följa med.
Therese har frågat en person nu och jag hoppas hoppas att hon kan och vill följa med ;)
Så snälla svara JA.

Nej lite sömn vore ganska bra nu.
Sov Gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar