onsdag 9 oktober 2013

onsdag

Denna dag har inte varit min dag.
Sov kanske i 4-5 timmar i natt eller morgon kanske jag ska säga.
Min migrän blir bara värre o värre och jag måste boka en tid till sjukgymnasten nu.
Vofflan har märkt att något är fel för hon lämnar inte mig en sekund.
Ligger nära i soffan följer mig vart jag än går, fast det gör hon ju alltid ;)
Vill inte gå för långt när vi är ute, måste hålla koll på mig.
Tokiga älskade hund, hon gör mig lycklig men lite orolig när hon visar dessa tecken att jag är dålig.
Vet inte vad det är men är vinglig, yr, illamående, kunde inte äta så mycket till middag, jag har ingen feber är inte förkyld eller något sådant.
Hoppas bara jag kan sova i natt och mår bättre i morgon.
Det kanske är regnvädret som påverkar mig?!
Jaja nu struntar vi i det.
Hoppas att alla ni andra får en natt med mycket sömn.

Sänder mina tankar till Sofie som har så ont i sin visdomstand.
Lycka till i morgon och hoppas att de drar ut den på dig <3

God natt!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar