söndag 13 oktober 2013

söndag

Hösten är nu riktigt här men tyvärr så hittar jag ingen svamp :(
Jag mår lite bättre nu från influensa jag råkade få.
Har bara väldiga problem med artrosen :(
Ont är ju bara förnamnet och händerna är värst.
Allt jag kunnat göra förut går inte riktigt lika bra längre.
Försöker att stretcha händerna så mycket det går.

Träffade min älskling en liten stund då de skulle handa lite.
Man måste ta tillvara på de små stunderna vi kan få ihop.

Är lite orolig att jag börjar att få någon slags allergi för katterna.
Så fort jag är i närheten av dem så kliar det på kroppen så jag håller på att bli tokig :(
Har tvättat filtarna jag har i soffan men det kanske inte hjälper så mycket när de ska ligga så nära de kan när jag sitter där.
Värst är det i soffan och i sängen.
Men varför inte?!!!!
Jag får ju allt annat så varför inte en sak till?
Blir så trött :(
 
Nu ska jag titta lite på NHL.
Anaheim - Ottawa.
Silfverberg spelar mot sitt gamla lag ;)
 
Sedan ska jag sova.
Sov gott alla söta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar