söndag 6 oktober 2013

Nu har jag skickat iväg min underbara man igen på jobb.
Varit hemma i 2 dagar och bara njutit av lugnet och varandra.
Vi mår väl inte så bra vi 2 just nu men ska väl klara det här med på något sätt??!!
Vi behöver verkligen ett stort mirakel nu :(
Tur att vi har varandra och så kommer det alltid att vara.

Förra veckan va vi och hälsade på våra älsklingar i Eskilstuna :)
Tog också med oss Mila hem till gammelfarfar och det va väldigt lyckat.
Trevligt och mysigt att få träffa honom igen.
Blir inte så ofta med tanke på alla omständigheter :(
Synd att det ska vara så men vi får helt enkelt acceptera det.

Underbara Mila hon växer och pratar hela tiden.
Tog med mig en bok som jag läste för Sofie när hon va liten och som hon älskade.
Läste nog den varje dag :)
Den heter "Petter och hans fyra getter"
Jag kan säga att det blev succé.
Hon älskar den och vi läste den varje dag flera ggr varje dag hahaha.
Lik sin mamma där.
Hon är en liten solstråle i mitt liv <3

Jag hade önskat att jag hade fått vara mer med Nathalie men tiden går så fort och de jobbar så det finns inte mycket tid kvar :(
Älskar mina döttrar och är så otroligt stolt över dem.

Blivande receptionsit på Let´s Move!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar