fredag 25 oktober 2013

Fredag

Det har varit lite dålig uppdatering av mig denna vecka.
Men jag har haft annat för mig.
Therese kom hem i måndags natt och åkte i torsdags morse.
Hon jobbade på Time i 2 dagar och plockade med sina saker hemma nu när hon flyttar på riktigt.
Flyttlasset bär av nästa fredag så då ska allt vara packat o klart.
Hon kommer hem nästa vecka och det känns skönt.
Hon kommer att ha med sig Idun hem då jag ska vara hundvakt i 2v.
Nathalie o Alex åker till Indien med Alex familj.

Igår va Leffe och jag ute och letade svamp som vanligt och ÄNTLIGEN.
Nu hittade vi men vi plockade inte så mycket för jag orkade inte vara ute så länge.
Kände mig inte så jätte pigg.
Har sina förklaringar att jag vaknade i morse med nästäppa och ett rinnande öga.
Kanske därför jag mår som jag gör.
Blev värre på em och nu på kvällen kom febern också :(
Men..vi fick i alla fall mera svamp idag och jag är överlycklig.
Finns inget godare än den svamp man plockar själv.
Hoppas jag orkar ut i morgon igen så vi kan få lite varje dag.
Men som sagt vi har lite annat att göra här hemma med.
Plocka ner en bokhylla,klippa gräset,plasta in en säng,ta in det sista från tomten,sätta på vinterdäcken.
Ja det är ju en hel del.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och läsa lite bloggar sedan sova.
Brynäs vann med 5-3 mot Örebro ikväll och det va en härlig seger :)
 
God Natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar