fredag 11 oktober 2013

sjuk och ingen resa :(

Ja det blev inget fastland för mig denna helg :(
Har blivit sjuk :( Förkyld,lite maginfluensa där jag inte kan äta utan att jag mår illa)
 
Skulle ha åkt till Strängnäs för att lyssna på min doktor hur resultatet blivit efter alla studier han gjort på de som har haft svår ländryggssmärta och fått en steloperation.
Jag har ju blivit helt bra och är så otroligt tacksam att jag fick vara med om denna studie.
Tänk vad den hade kosta mig om jag inte gått med.
Visby Lasarett ville inte bekosta den här operationen och ingen fattade vad det va för fel.
Jag orkade inte till slut att ha negativa läkare så jag hörde av mig till Sveriges BÄSTA ryggklinik i Strängnäs.
Jag ångrar ingenting.
Bättre personal får man leta efter och det kändes som att komma till ett lyxhotell där alla tar hand om dig, underbar personal som är där för bara dig.
Hur underbart låter inte det?!!
 
Personalen blir handplockad för att passa in och älska sitt jobb och patienterna.
Inga surtanter som tycker allt är jobbigt.
Ett exempel är när jag fått en otroligt häftig migrän och låg i mitt rum och mådde jätte dåligt.
Då kommer nattsköterskan in till mig och tar med mig till ett annat rum och ger mig massage till det släpper.
Hur gulligt är inte det och vilken annan sköterska på något annat sjukhus hade gjort det???
Tror ingen faktiskt.
En annan sköterska satt med mig efter operation då jag fick en allergisk reaktion på morfinet och jag bara kräktes hela tiden, (inte skönt när man är snittad i ryggen ca 20 cm) Hon hjälpte mig, baddade pannan,bytte skål, såg till att jag fick motgift och gjorde att jag mådde bra till slut.

Kan bara säga att detta sjukhus är det bästa jag varit på.
I den här studien fick vi KBT i  8 veckor och 1 veckas rehabträning.
WOW!!! säger jag bara och INGET av detta ville Visby Lasarett hjälpa mig med.
 
Bo Nyström heter han som har gjort det här.
Läs det här så förstår ni vad jag gått igenom.
 
Så det är med sorg i hjärtat att sitta hemma och inte vara där i morgon för att träffa alla underbara personer som hjälpt mig och framför allt trodde på mig.
Här på ön var det allt annat som va fel.
Inget med ryggen, kanske psykiskt?! jovisst eller hur?!!
Nu va jag lite sarkastisk.
 
All Kärlek till Strängnäs Ryggklinik och Bosse Nyström <3
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar