onsdag 6 november 2013

Hundvakt

Ja nu har jag varit hundvakt åt Idun i 1 vecka nu.
Det har gått bra men hon vill gärna springa och jaga katterna.
 
Har hjälpt Therese och flyttat till Stockholm
åkt hem igen och nu håller jag på att fixa lite här hemma.
På söndag åker jag upp till fastlandet igen för att lämna Idun till Nathalie o Alex.
De kommer hem på måndag tror jag.
Tar med mig lite saker som vi inte fick plats med till Therese.
Åker hem med min älskling på onsdag.
 
Jag önskar att jag kunde vara hos Therese nu.
Hon mår jätte dåligt och ligger med hög feber och ont i kroppen.
Älskar dig och stöttar dig ska du veta <3
Vill skriva mer men kan inte göra det för då blir det bara sådant liv :(
 
Jag va på Eskilstunas Zoo med Mila när jag va uppe förra helgen.
Vi hade en jätte mysig dag tillsammans.
Såg lejon, apor och många mer djur.
Hon ville inte åka hem men det blev kallt och alla djur försvann in i deras bon.
Sista dagen det va öppet för säsongen.
 

Får ju träffa henne nästa helg igen och det känns skönt :)
 
Nu ska jag kissa av hundarna och sedan sova
God Natt!!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar