onsdag 27 november 2013

Saft

Dagen började kanske inte så bra med migrän :(
Men jag tog mig upp till slut för att gå ut med min älskade hund.
Tänkte att jag kunde titta lite efter mera svamp och plocka även lite mossa.
Blev bara mossa och ingen svamp.
Såg lite dåligt och det va nog på grund av migränen som jag haft.
Ibland ser jag halft på ett öga när det är som värst.
Vofflan va lite dålig i magen så jag åkte hem och duschade henne, klippte klorna och klippt bort lite tovor.
Hon är nu superfin i pälsen.
I morgon ska vi åka och veterinär besikta henne så vi kan skicka in ett intyg till försäkringsbolaget.
Men det är nog inga problem.
 
På kvällen såg Leffe och jag på hockey så klart.
Brynäs mötte Skellefteå och det va en riktigt rolig match med många mål i.
Det slutade  med vinst i sudden för Brynäs :)
6-5 blev det.

Tokiga jag....
Jag rensade lite i frysen och började att koka saft sent i kväll ;)
2, 1/2 l jordgubb/rabarber saft, Mums!!!
Känner mig duktig som gjort så mycket de här dagarna.

Nu är klockan för mycket och jag skulle ha legat i sängen för många timmar sedan.
Fy mig!!!
Men så blir det när man fixar här hemma.

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar