onsdag 2 maj 2012

Lång Helg

Nu är Therese projekt arbete klart :)
Det blev superbra med modevisning, dansare och hårmodeller.
Alla skötte sig bra och snygga va dom allihop :)
Men för mig själv så har det varit skit efter all uppståndelse.
Måndagen den sista april tillbringade jag själv då alla åkte iväg på söndagen.
Skönt att få träffa alla man älskar men lika jobbigt är det att säga hej då :(
Har varit några dagar nu som jag knappt kan gå och är bara ledsen.
Värken i kroppen är värre än vanligt och tröttheten är enorm men kan ändå inte sova för värken.

Idag när vi vaknade och jag skulle köra Therese till båten så va det frost ute och minus 1 grad.
Burrr!!!
Men senare under dagen blev det bättre med sol och +16 grader.
Men jag har bara orkat gå ut med Vofflan och sedan tvättat lite.
I morgon åker jag till mina tjejer i Eskilstuna.
Längtar och saknar dom sååå mycket.
Sofie och Mila kommer hem till ön på måndag men Nathalie kommer visserligen hem till Therese student.
Men vi träffas inte så mycket som jag skulle önska.

Jag är sååå otroligt STOLT över mina 3 tjejer.
Att få se Sofie och Nathalie dansa tillsammans för första gången på en scen va magiskt!!
Att se Therese genomföra sitt projekt som hon planerat och drömt om i flera år är helt fantastiskt!
Finns ingen som ÄLSKAR sina döttrar så mycket som jag gör <3<3<3
En stor KRAM till båda mina älskade svärsöner som är helt underbara.
Älskar er!
Sedan men absolut inte minst Leffe min älskling!
Du är mitt allt och jag Älskar dig så otroligt mycket <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar