torsdag 24 maj 2012

samtalet

Nu så har man varit på vårdmötet idag och det gick bra.
Tog med mig Therese som stöd då jag har en tendens att glömma bort viktiga saker när jag blir stressad.
TACK min älskling för att du ställde upp för mig när det va jobbigt <3

Vaknade självklart med en dunder migrän men det hade jag förväntat mig:(
Mötet gick bra och han kommer inte att få komma hem innan helgen.
Det kommer bli hemtjänst flera ggr per dag för att hjälpa till med tablettintag med måltiderna så han kan känna sig trygg att inget går fel.
Lite tagen är han allt min käre far och jag känner ett lugn nu när jag inte behöver fixa allt själv så allt blir bra för honom.
De tog mig på allvar och de såg att han behövde mer hjälp än vad jag behövde säga.
Nu väntar vi bara på hemtjänsten när de kan ta emot honom.
Det är ju ganska mycket att fixa innan han kan komma hem igen.
Vårdcentralen måste veta sitt ang omläggningar av fötterna mm.
 
Nu ska jag försöka släppa det här för några dagar och bara njuta av att det är Thereses mösspåtagning i morgon.
Vi ska äta middag tillsammans med hennes klass och lärare.
Ska bli trevligt.
Therese ska hålla tal och hon är lite nervös.
Men jag vet att hon kommer att klara det galant :)
 
Snart kommer min älskling hem men bara för 1 dag:(
Vi ses inte ofta min älskling och jag tyvärr:(
Längtar till han har semester.
Älskar dig min underbara man!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar