onsdag 23 maj 2012

vårdsamtal

I morgon ska jag på vårdsamtal med och om min pappa:(
Kommer bli fruktansvärt jobbigt att sitta där och tala om att man inte tycker att han klarar sig själv längre.
 
Idag skjutsade jag Therese till båten på morgonen sedan åkte jag hem för att vila ett par timmar.
Vaknade av att telefonen ringer och det är från lasarettet.
De ville ha vårdsamtalet i morgon för att sedan kunna skicka hem honom med mig.
Stopp sa jag!
Ni kan ju inte skicka hem honom som det ser ut hemma och vi ska ju ha samtalet för att bestämma vad han kan och inte kan göra.
Så nu har de sagt till honom att han ska få komma hem i morgon men det är JAG som kommer bli boven som talar om att han inte får det :(
Usch vad svårt det är att bli gammal och inte kunna ta hand om sig.

Dagen blev förstörd i alla fall för mig och värken i kroppen kom som en smäll och sedan kom migränen :(
Jag har inte orkat någonting efter det här så jag tog och la mig på altanen i solen hela em.
Stress är helt förbjudet för min kropp och fibro så.......

Ska hämta Therese vid båten i natt så jag får väl ta och göra ordning mig nu.
Talar om hur det går när jag orkar skriva igen.
Önska mig lycka till nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar