onsdag 16 maj 2012

Tuff dag :(

Ligger nu i sängen efter en väldigt tuff och känslosam dag.
Min pappa har åkt in med ambulans på em för han va INTE okej om man säger så:(
Det visade sig att han fått en kraftig blodförgiftning igen:(
Den synen som mötte mig när jag kom hem till honom går inte att beskriva tyvärr.
Att inte kunna göra sig förstådd att ha ramlat och slagit sig och förmodligen legat hela natten och morgonen på golvet i vardagsrummet:(
Man blir så otroligt ledsen att sådant ska hända.
Men nu är han på lasarettet och får vård så nu kan man andas ut och inte vara orolig.
Visst är man orolig men nu vet jag att det finns människor som tar hand om honom på bästa sätt.

På kvällen kom Sofie, Filip och Mila:)
Tur man har sina barn som kan pigga upp en.

Nu ska jag sova eller försöka i alla fall.
 
I morgon firar jag 26 år som gift med en helt underbar man som jag Älskar så otroligt mycket.
TACK Älskling för de här 26 åren!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar