lördag 12 maj 2012

Länge sedan

Har varit dålig på att blogga på senaste tiden.
Har varit mycket nu.
För en vecka sedan blev jag sjuk och alla slog på stora trumman när jag förlorade synen och såg bara halva ansikten och kunde bara läsa de 2 första bokstäverna i ett ord.
Kan ju säga att det va lite jobbigt men men...
Leffe va hemma för en gång skull när det hände så han ringde sjukvårdsrådgivningen och de hänvisade direkt till 112.
Han ringde dit och de ville skicka en ambulans direkt.
Men Leffe körde in mig för en koll.
De hade nämligen trott att jag fått en stroke.
Men det visade sig att jag fått en migrän attack även fast jag inte hade huvudvärk.
Åkte hem och tog det lugnt och till helgen åkte vi till Eskilstuna för att va med tjejerna.
De hade dansavslutning och Leffe och jag tog hand om Mila på dagarna.
Fick även se en jätte fin uppvisning.
Vilka underbara barn/elever och lärare det är på dansstudion.
 
Igår va det 20 + och jätte skönt.
Men idag har det regnat och +8.
Lite skillnad kan man säga.
 
Hockey VM är det nu så man har lite att se på.
Therese är barnvakt åt Mila ikväll i stan så Sofie och Filip kunde få göra något tillsammans.
 
Nu ska jag se på sista matchen mellan NYR-WSH.
Hoppas på seger för Bäckis och WSH :)
 
Ha en bra söndag alla fina!!!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar