onsdag 30 maj 2012

Nu sitter jag här ensam och det är faktiskt skönt att få vara ensam ibland.
I natt kommer Leffe hem för han har varit med Therese hos sjukgymnasten.
Han tar med sig sin mamma och det är ju kul för hon har inte varit här sedan Therese tog konfirmationen och det är mer än 4 år sedan.
Har försökt att städa här hemma i några dagar och jag är helt slut i kroppen nu :(
Sofie har varit hemma i 2 dagar med Mila och det har varit jätte mysigt.
Mila växer så det knakar och det händer så mycket hela tiden.
En liten solstråle som ger mig så mycket energi även fast jag mår skit.
Att få ett leende från henne är rena medicinen.

På söndag är det studentbal och Therese kommer att vara sååå vacker.
Sedan är det bara 1 vecka kvar till studenten.
Mycket att fixa och städa och fixa trädgården.
Leffe kommer vara hemma som tur är hela denna vecka så jag hoppas att vi får massa gjort under tiden.

Idag på em kom min pappa hem från lasarettet.
Jag känner mig inte så lugn som jag borde för nu vet jag att mycket ansvar ligger på mig och det gör mig stressad och vad gör stress med mig då?
Jo massa ont i kroppen och migrän :(
Inte lätt när man blir gammal och sjuk.

Ge mig styrka att orka för det behöver jag otroligt mycket NU!



2 kommentarer:

  1. Ronald Jakobsson31 maj 2012 kl. 00:23

    Tänker på dig. Det är inte lätt för dig att även ta ansvar för din pappa.
    Skickar stäkande kramar till dig.
    Hoppas det blir en bra vecka och att vädrets makter är snälla mot dig och att Thereses stundent blir en fin och minnesvärd dag för henne (och er andra i familjen).

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Ronald för dina fina ord.

    SvaraRadera