söndag 27 maj 2012

Mors dag

Vädret har verkligen varit toppen den senaste veckan.
Kroppen börjar vänja sig nu med sol och värme.
Skönt för min annars så onda kropp.
Nu hoppas jag bara att det fortsätter så här så jag kan trappa ner på medicinerna.
Migrän har jag nästan dagligen och det är väldigt jobbigt.
Skulle behöva massage minst 2 ggr/vecka.
Men min kära sjukgymnast har inte så många tider tyvärr och nästa tid är inte förrän den 27/6:(

Idag har det varit Mors dag :)
Jag har världens gulligaste tjejer.
Att bara få ett underbart sms eller telefonsamtal gör att jag svämmar över av kärlek till mina fina tjejer.
Therese har varit hemma och vi har myst hon och jag på altanen och solat.
Skönt att bara få va och ta det lugnt.
På kvällen åkte jag in till stan med Therese och då passade jag på att hälsa på Sofie och lilla familjen.
Underbart söta Mila bara växer och växer och det händer så mycket hela tiden.
Sofie och Mila ska komma hem i morgon.
Jag hämtar dem efter jag varit hos min far.
Ska även köpa lite blommor.
Fick en present check av Therese så nu ska jag köpa något fint som jag kan ha ute.
 
Mycket att göra har vi också.
Therese tar ju studenten snart så det ska fixas och städas så det är fint till alla kommer.
 
Nu ska jag försöka sova för att orka fortsätta i morgon med allt.
Ha en bra vecka alla fina där ute
<3
 
Mila är trött och gosar med sin kanin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar