tisdag 24 april 2012

trött

Jag önskar att man hade mer ork att göra saker.
Men min kropp säger ifrån hela tiden.
Har massa energi i huvudet men inte kroppen så det kolliderar ganska bra :(
Vill rensa och fixa här hemma, helst vill jag ta hit en container så jag bara kan kasta allt som jag inte vill ha längre.
Blir trött på att aldrig må bra.

Therese och min resa till Cypern va helt underbar.
Vädret kunde ha varit lite bättre men att få gå i shorts hela dagarna och ligga vid poolen det är helt underbart.
Vi hade några dagar med moln men solen tog ändå ;)
Nu längtar man bara efter sommaren och värmen.
Jag mådde i alla fall mycket bättre på Cypern än jag gör här hemma.
Värmen är min medicin.

Nu i helgen har Therese sitt projektarbete:)
Kommer bli sååå bra.
Så alla som kan KOM dit!!!!
Hamnplan kl.22.30
Modevisning och dansuppvisning med dansare från Eskilstuna.

Är redan en stolt mamma!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar