fredag 6 april 2012

Glad Påsk!

Här är min lilla påskkärring.
Jag visste inte att man kunde älska sitt barnbarn så mycket som jag gör <3
Hon gör mig Hel kan jag säga.
Underbart att ha henne här och i morgon kväll/natt ska vi få vara barnvakt för första gången:)
Mamma och Pappa ska få gå ut med sina kompisar och fira lite.
Då passar vi på att ta hand om lillsnuttan.
Ska nog gå bra för hon är världens snällaste unge.

Annars känner jag mig lite stressad.
Therese och jag åker på söndag em för att sedan åka med flyget till Cypern på måndag morgon.
Vi övernattar hos John och Carine.
Jätte snällt att vi får bo hos dom och då blir det inte så långt att ta sig till centralen och sedan vidare mot Arlanda.
 
Idag har vi faktiskt ätit påskmiddag tillsammans.
Vi= Jag Leffe Sofie Filip Mila Therese Morfar Sara H.
Ingen som kan i morgon så vi tog det en dag tidigare.
Vi firade även Therese 19 års dag.
Hon fick sina presenter nu.
Lite svårt att ta med sig de till Cypern.
Vad hon fick? 
Jo en frisörsax,spegel,nackviska,och en frisörväska.
Hon blev jätte glad för alla presenter som hon fick av oss.
 
Men nu kära vänner ska jag sova.
Snöar ute och kroppen min är kass.
Nu vill jag bara åka till värmen.
 
Sov Gott och Glad Påsk på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar