torsdag 19 januari 2012

Trötter

Är fortfarande sjuk :(
Vaknar varje dag med migrän som jag nog får av att jag spänner mig.
Förkylningen är inte bra och halsonten går längre ner så får se vad det bär av.
Vill bli frisk nu.
Leffe ska vara ledig nu i ett par veckor och då vill jag va med honom och kunna göra saker tillsammans.
 
Ikväll fick Therese övningsköra till stan.
Gick bra.
Hon sover i stan i natt så slipper hon gå upp så tidigt när det är skola.
De ska ha disco för småbarnen i morgon på skolan för att tjäna lite pengar till studenten.
Vi bakade negerbollar JA det heter så i min kakbok.
Ni får säga vad ni vill men det heter så punkt slut.
Eller jag hjälpte till att ta fram allt men jag kunde inte rulla med tanke på mitt lillfinger.
Kan inte göra så mycket faktiskt, lite jobbigt.
Ska ha det så här i 5 v till pust!!
Gör ont varje kväll och fortfarande svullet.

Nu ska jag bara ta det lugnt och ta mig en skön dusch.
Lite jobbigt med fingret men det går.
Får bara se till att torka ordentligt och byta tejp.

Ha en bra fredag i morgon
Puss o Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar