söndag 29 januari 2012

Energilös

Vet inte hur man ska få tillbaka energin.
Jag vill göra så mycket men min kropp säger nej hela tiden:(
Varför kan jag inte bara få vara ifred och må bra??
Jag som tycker om att fixa så det är snyggt omkring mig ser bara hur allt bara växer till en stor hög som bara blir större och större.
 
Nej!!!
Nu får det vara stopp på det tycker jag.
Jag vill ha energi att sy gardinerna till köket, rensa undan saker som jag inte vill ha framme längre, få undan papper och sortera upp allt i ordning.
Så nu ber jag bara att få tillbaka energin, kraften,orken och få må bra ett tag så jag hinner göra allt detta.
 
I morgon ska Leffe hämta mera ved så jag hoppas att jag kan hjälpa till lite med högerhanden i alla fall.
Jag kan inte göra så mycket med vänster utan att få ganska ont tyvärr.
12v är inte kul att ha framför sig med ett finger i paket.

Men jag ska försöka vara positiv och se framåt.
Snart snart kommer mina lilla älskling ut och mormor ska bli så bra så ;)

Nej sova kanske vore en bra idé.
Det blev inte så mycket av den varan i nättras tyvär.
Så God Natt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar