måndag 9 januari 2012

Aj aj aj!!!

idag skulle Therese och jag hjälpas åt att klä av granen och få ut alla barr.
Vad händer när jag ska gå ut i klädkammaren och hämta kartongen så vi kan packa ner allt???
Jo jag ramlar i garderoben och tar emot mig med vänster hand och knäcker lillfingret lite dumt:(
Gjorde ont men inte så farligt tyckte jag ändå.
Men vänta bara tills jag skulle plocka ner kulorna aj aj aj...
Så allt fick göras med högerhanden.
Therese började att tjata om att vi skulle åka till akuten men ni vet kanske hur jag är ;)
Nej det blev inte så men jag ringde sjukvårdsrådgivningen och de sa att jag skulle vänta och de gör säkert inget med fingret.
Jaja vi får se hur det är i morgon helt enkelt.
Fingertoppen är svart/blå och gör himla ont men jag har fått hjälp av Therese att linda den med tejp.
Då känns det bättre.

Så mina kära vänner så har min dag varit.
Har även kokat och griljerat min första skinka och den va supergod.
Köpte våran 3e skinka för det är så himla gott.
Men sedan är det slut.
 
I morgon börjar skolan igen och det ska gås upp tidigt.
Therese den stackaren har fått feber och är förkyld men vi får se hur hon mår i morgon.
 
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar