fredag 20 januari 2012

Missförstånd :(

Usch vad det är tråkigt med missförstånd.
Jag skrev ner mina tankar här på min blogg och nu har en person tagit åt sig som verkligen INTE behövde göra det. Sorry!!!
Det va inte du som jag skrev om och jag tänker inte säga vem eller vilka det är. Jag är så tacksam för vad du gjort för oss och inget annat.
Sedan finns det andra saker som jag inte tänker ta upp här.
Jag skrev att min blogg är min dagbok som vem som helst kan läsa.
Då skriver jag vad jag känner och tycker.
Det är så man använder en blogg till.
Vissa förstår kanske inte det men det är upp till dom. Man behöver inte läsa allt.

Att göra personer ledsna är inte min grej här men ibland gör människor fel och jag tycker att de gör fel så säger jag det.
Skriver inte ut och hänger inte ut personer med namn mm.
Att fel personer tar åt sig det kan faktiskt inte jag göra något åt.
Då kanske de har något på sitt samvete som de känner igen.
Men just i detta fall så är det flera personer jag menar och jag har en stor släkt/familj som är inblandade.
Kan inte ta upp hur nära eller långt bort i släktskapet som det gäller.
Att få skriva av sig är en slags terapi för att inte bli osams med någon/några.
Allt är inte bara i familjen/släkten.
Kan vara något man sett och hört på nyheterna.
Att må dåligt av att äldre människor far illa i vårat samhälle det läser vi dagligen på nyheterna.
Så allt är INTE riktat till familjen/släkten.
Då ber jag om ursäkt för hur jag har formulerat mig.

Nu vill jag INTE ha ett drama för hur jag skriver här på min egen blogg.
Läs inte min blogg om ni mår dåligt av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar