tisdag 3 januari 2012

Sverige i final

JVM final för Sverige :)
Underbart skönt!

Ute blåser det storm och det är tydligen många som inte kunnat se matchen ikväll pga av det.
Tråkigt för dom.

Men som sagt det har inte varit min dag annars:(
Fibron gör sig åter påmind och det ordentligt denna gång.
Känns som armar och ben blir liksom förlamade och tröttheten och värken gör att allt blir så otroligt jobbigt.
Therese och jag skulle ha åkt upp med morgon båten men den är inställd pga blåsten.
Så vi tar kvällsbåten i stället och då åker även Sofie och Filip med.
Nu tror jag min älskling försöker hitta Kanada-Ryssland på nätet så vi kan se nästa semi för att sedan få veta vilket lag vi spelar emot på torsdag natt.
Matchen går på kanal 10 men den har vi inte tyvärr.
Jaja vi får se om det går annars kryper jag ner i sängen.
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar