torsdag 26 januari 2012

jippi eller????

Har varit hos på handmottagningen idag för att fixa en bättre skena till lillfingret.
Mycket bättre blev det och jätte skönt att bli av med den stora och klumpiga som jag hade.
Nu är det en lite skena på ovansidan och resten tejp.
Känner fingret bättre och kan göra lite mer nu.

MEN.....
Jag ska ha det så här i 6v från det jag gjorde illa mig och INTE nog med det....6 veckor till på det:(
Att skada ett lillfinger var värre än jag trodde.
Kallas droppfinger för er som vet vad det är.
lilla tippen längst ut hänger bara och nu ska senan och nerverna bara läka ihop igen.
men som sagt det är värre än jag trodde .(
Att gå så här länge va ju inte så kul.
Efter jag va där åkte jag till min efterlängtade sjukgymnast.
Åhhh va skönt det va.
Ska dit nästa vecka med, skönt!

I morgon hoppas jag att jag har mer energi.
Ska nämligen sy nya gardiner till köket och jag vill ha upp dom nu :)

Så det är dags att sova ett par timmar så man hinner göra något i morgon.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar