tisdag 10 januari 2012

akuten

Idag har jag tillbringat min tid på akuten hela em.
Jag vaknade tidigt och hade väldigt ont men lyckades somna om.
Gick ut med Vofflan och sedan kände jag att det här går inte.
Mitt finger va inte så fint eller vad tycks?
Så jag ringde till sjukvårdsrådgivningen igen och de sa att jag skulle åka in till akuten.
Men det gick ganska fort ändå tycker jag.
Röntgade och fick svar att de inte visste säkert om det va brutet?!
Jaha vad skulle de hitta på?
Jo de kallade ner en ortoped som fick kolla och hon sa att det förmodligen inte va brutet utan jag har en ordentlig svullnad och att nerverna har fått en smäll och även senan.
Så då fick jag en snygg fingertuta som jag ska ha i 6 veckor!!!!!
Ja det kommer inte vara skoj men skönt att det inte va brutet eller att de skulle operera.
Svårt att göra vissa saker men man får vänja sig så går allt.
Therese va snäll och hjälpte mig att fixa håret efter jag duschat och det va skönt, Tack gumman!

Brynäs slog även Djurgården i kväll med 3-1 Jippiiiii!!!
Nu ska jag försöka sova och hoppas att värken inte gör så jag vaknar.
God natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar