måndag 3 februari 2014

orkar inte

Ryggen är bättre nu när jag fått vila den och det tackar jag för min Älskling!
Att ha sin man hemma är lyx kan jag säga.
Jag är inte van med det.
men nu har min fibro satt igång igen som aldrig förr :(
Vädret ute är slask,dimma och tö.
Varför kunde det inte bara fått varit några grader kallt och stabilt väder?
Nej då, nu ska väl det vara så här hela vägen till sommaren.

Jag skulle verkligen inte bo i Sverige denna årstid.
Tänk att ha pengar och kunna åka utomlands denna årstid, vilken lycka.
Men nej då, den som är fattig och sjuk kan inte få denna lyx.

Att vi har haft tur med vänner som Linda och Daryl som bjudit över oss till dem, Ja vad ska man säga!?
Änglar är vad de är.
Kan nog aldrig någonsin Tacka de för allt de gjort för oss.
Saknar er massor och våran tid tillsammans i somras.
Underbart hade vi och jag saknar våra samtal Linda när vi hade våra sköna promenader tillsammans.
 
Nu sitter man här och undrar hur livet ska fortsätta .
Ska vi orka med allt som står framför oss?
Kan vi klara ut alla problem?
Orkar vi med det?
Blir inte bättre när något som legat stilla och plötsligt kommer fram igen.
Hoppas att det tar slut någon gång.
Vi orkar inte med mer just nu.
 
Sorg,saknad,bråk,pengar ja you name it,
 
Tur vi har varandra i all storm som är just nu.
 
En bild på en person som betyder mycket för både mig och Leffe <3
Våran älskade Mila!
Hon får oss alltid att må bra.

Vi har ju 3 döttrar också som är vårat allt och deras pojkvänner.

Vi Älskar er så mycket


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar