onsdag 5 februari 2014

Fix och trix

Idag på em började jag att fixa i köket med gardiner, änglar,ljus och dukar.
Jag älskar att fixa så det blir fint och den romantiska stilen är mitt kall ;)
Att fixa utan att det kostar en krona är ännu bättre.
Hittade gardiner i skåpet som jag inte haft uppe på många år och nu passar de perfekt i köket.
Rent,stilfullt,romantiskt,vitt,rosa,svart.
En liten bild från idag.


I morgon ska jag försöka orka fortsätta med städningen och plocka undan så mycket grejer som möjligt.

Sedan hoppas jag på en glad överraskning ;)
Ibland så händer det som man brukar säga ;)

Jag hoppas att jag slipper migrän i morgon.
Haft det i flera dagar nu och jag håller på bli galen på det.
Tagit tablett nu så jag hoppas att få sova i natt och inte vakna av det i morgon.
 
Ha nu en bra vecka allihop där ute!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar