tisdag 11 februari 2014

Drömmar

Min önskan i mitt liv är att jag va frisk och kunde få jobba och tjäna pengar.
Om jag skulle bli frisk så skulle jag vilja jobba som florist eller ha en egen firma med massa fina saker i.
Änglar,hjärtan,fina romantiska tavlor och speglar.
Mycket i vitt så klart och chabby chic.

Inredning är väldigt intressant men det syns inte hemma hos precis.
Varför????
Jo jag har inga pengar att lägga på mitt hem.
Varför?
Jo jag är sjukpensionär och då får man inte många kronor ska jag säga.
Att vara student är bättre betalt än att vara sjuk.
Varför kan man fråga sig?
När man måste stå för sina mediciner som är dyra.
Blir oerhört trött på att det ska vara så här.
Nu är det val i år men vet inte vad man ska tro eller rösta på.
Alla ljuger och jag måste rösta med mitt hjärta vad som är bra för mig och min familj.
Att försvaret får så lite pengar hela tiden bådar inte gått för Sverige :(
Kanske ska läsa historiska böcker hur det gått när man drar ner på pengar.
Ska säga att det inte är en bra statistik på det området.
Nej!!!! 
Mer pengar till försvaret och oss sjuklingar som inte kan göra något åt våran situation.
 
Så snälla fru fortuna!!!!
DU är mycket efterlängtad nu innan allt är försent.
 
Idag har jag bara sett på OS hela dagen.
Jätte spännande sprintfinal bland herrarna som vi hade 3 st svenskar i.
Blev ett Silver av Pettersson och Brons till Jönsson.
Helt sjuk final som innehöll mjölksyra,fall,överkörda åkare och till slut 2 medaljer till vårat älskade land.
Orkar inte göra så mycket då jag har feber och väldigt ont i kroppen.
Allt jag gör är jobbigt och jag va och handlade lite mat och sedan va det bara att sätta sig i soffan igen för benen bar mig inte.
Febern han stiga på bara den lilla tiden jag va ute :(
 
Nu ska jag vila lite innan jag ska laga mat och sedan förhoppningsvis orka gå ut och gå med Vofflan .


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar