måndag 10 februari 2014

Hej sjukling :(

Ja jag har blivit sjuk igen :(
Har varit lite väl mycket nu på sista tiden och det har nog mycket med stress att göra tyvärr.
Kunde inte förstå varför jag inte sovit så bra i nättras.
Tittade på klockan runt 07.30 och tänkte när ska jag få sova?
Hade jätte ont i luftstrupen och väldigt torr i halsen och kunde inte få luft :(
Så jag vaknade flera ggr av att jag inte fick luft (läskigt)

Gick ut med Vofflan på hennes promenad men det gick väldigt långsamt.
Hon ville heller inte gå då hon hörde att de sprängde sten så hon sprang raka vägen tillbaka till bilen.
Inte kul när hon blir så rädd för smällar,skott,sprängningar,fyrverkerier.
Även glassbilens ljud är hemskt tycker hon.

Har frusit som en tok och tog tempen efter ett tag och....Ja Hej feber!!!
Usch och fy!
Så nu på kvällen tog jag en varm dusch och det hjälpte inte för jag frös så mycket när jag stod där inne.

Har facetimat med Mila lite men hon va inte så intresserad av att prata med mormor idag.
Fanns ju en person som hon älskar väldigt mycket som va där och lekte med henne, Alex ;)
Det va bara han som gällde så det gick inte att få kontakt med henne, hahaha.
Men roligt hade hon allt.

Nu ser jag på Criminal Minds som är en favorit sedan ska jag nog krypa ner i sängen och sätta på en film som jag kan somna till.

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar