onsdag 29 januari 2014

Tack Älskling!


Leffe min underbara man har kommit hem till mig för att hjälpa mig nu när jag är "skadad"
Vet inte vad det är för fel men något med min rygg så jag knappt kan gå eller röra mig :(
Har kämpat på men igår kom han hem och som tur va fick han skjuts till Lärbro så jag behövde inte åka hela vägen till stan för att hämta honom.
Hade så ont som jag bara kan komma ihåg sedan innan jag stelopererade ryggen :(
Det måste ha hänt något när jag bar in ved i måndags.
Idag har jag bara legat i sängen och i soffan.
Försökt att bara vila och se om det försvinner då.
Gör ont om jag går och sitter upp, så ni kan tänka er hur det är när jag ska äta.

Men jag har VÄRLDENS BÄSTA man :)
Älskar dig Leffe och är så tacksam att du kom hem till mig för att hjälpa mig med allt.
Du är BÄST!!!!

Nu ska jag ta mig till sängen.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar