onsdag 15 januari 2014

onsdag

Så här har min dag varit.
Ut och gå med Vofflan skynda mig hem för att äta lite och sedan hoppa in i bilen och åka till saab med bilen.
Satt där i över 1 timme och sedan åka hem igen.
Handla, ut med Vofflan igen, äta mat och sedan kommer det jobbiga.
Byta om och ställa mig på crosstrailern i 15 min i högt tempo denna gång.
Trodde jag skulle svimma  av för det va så sjukt jobbigt plus att jag eldade så det va varmt och gott inne.
Skulle inte ha haft så mycket värme, kändes som en bastu just då ;)
Efter avslutat pass så blev det styrketräning med gummi repet jag har.
Stretch och en skön dusch och nu är jag så slut att jag knappt orkar lyfta händerna.
Men.... Jag känner mig duktig.
Har nu tränat varannan dag nu i 2v och tänker inte släppa min träning nu.
Är lite orolig bara när jag kommer att åka till fastlandet i 4 dagar.
Ingen träning för mig då och jag hoppas att jag kommer att komma igång igen när jag kommer hem.
Svårt när man börjar få en rutin bara och hoppas att den inte försvinner.
Får vara lite sträng mot mig själv bara.
 
Nu ska jag sätta mig i min massage stol en stund innan jag ska krypa i säng.
 
Ha en bra vecka nu
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar