fredag 17 januari 2014

ingen träning

Nej det blev ingen träning för mig idag.
I går vakande jag med en lätt ögoninflammation och väldigt ont i bröstet.
Kan inte dra djupa andetag för då gör det ont och gå långt med hunden är inte att tänka på just nu.
Tur att hon ka springa sig trött ändå i skogen.

Blir så besviken att när man väl har kommit in i träningen så blir man sjuk:(
Men det är bara att ta det lugnt i ett par dagar så kanske man blir friskare snabbare.
 
Lite snö har vi men inte så man behöver skotta i alla fall.
Skönt för mig då man är själv hemma.
 
Har tyvärr kommit in i en period av att se en serie som heter
Pretty Little Liars.
Har haft ett maraton ikväll då det ändå inte varit något bra på TV.
 
Nu kära vänner väntar min kudde och katten Lisa på att jag ska sova hahaha.
 
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar